Wednesday, April 13, 2011

tO Be CoNtinUed=>>>> HeHe

Ellow2.. hoho sambungan kpada apa yg berlaku kpda aku 2,3 ari n mggu nie... hoho sjak akhir2 nie aku bz dalam mngoperasikan latihan industri yang bakal aku tempuhi pada 4 hb julai 2011.. hoho aku dok handle bnda nie la yg bwat aku sakit kpala nie.. huhu dok pkiaq company mna yg nak amik aku utk mnjalankan latihan industri nie.. bpa byak list yg tpaksa aku cari utk pilih 5 drpadanya.. n akhirnya jmpa gak..hoho now tgah tggu feedback dari company 2.. sambil2 2 aku bwu ja melalui exam midterm bagi sem yg terakhir iaitu sem 6:)...

n then ari nie aku dpat 1 ag ilmu melalui ceramah yg aku dgaq dgan mber aku Zul kt youtube.. hoho lam ceramah 2 ustaz 2 habaq sal gelaran pmpuan yg dah x da dara or x suci lagi dah.. hoho gelaran bg dpa yg x da dara or x suci ialah JANDA walaupown dpa x kwen ka apa ka.. dpa tetap dgelar janda... x kira lah pmpuan 2 x dak dara dsbbkan oleh bersukan ka or atas sbb percintaan smsa zaman muda... dpa tetap dgelar Janda.. hOho so awaslah kpda semua wanita2 yg dah x dak dara or kesucian ampa dah x dak 2 ampa bkanlah dgelar anak dara sunti tp ampa dgelar janda walaupown ampa x pnah bnikah lagi.. HoHo:) So kpada lelaki2 yg masih mempunyai teruna awaslah n pilihlah psgan idop anda yg masih begelar dara NOT janda... nGeeee~:) itulah sedikit sebanyak ilmu yang aku dpat pas aku dgaq ceramah 2... LaLaLa~

2 comments:

  1. ye dop mu??? hahhaa....aiii..nma aku jgak yg nek nohh... hahaha..xpa...yg pnting 2..crmah 2 tuk kbaikan brsma... hrap u all yg bca.. thnk +ve k... not -ve

    ReplyDelete
  2. hahahahaha. . . tau tkuttt haaaaaa. . . hahahahaha zul ajaq bnda pa x tau. . . hahahaahha

    ReplyDelete

LaYannnn:)=>