Sunday, April 17, 2011

taNggAl KeNaNgaN:)

ELLo to all mber2 yg smile when looking this blog...hehe ada ka?? lau ada bgus la nOo... hari nie aku nak cta sal detik2 semalam iaitu 15-16/04/2011 dua ari yg penuh bermakna lam idop aku... coz apa?? coz aku p jmpa n 'date' ngan owg yg aku syg... hehe kami kuaq sharian n merata kami p jalan... haha yg paling x tahan kali nie ialah dsbbkan aku sesat or "makan buah langsat" kt K.T... haha lawak2 aku nak p UNISZA pas 2 p terlajak p kot jalan nak p Losong... haha dah la bapak jauh... terpaksa r patah blik... nGEee:).. hehe tp walaupown sesat n penat aku rasa berbaloi pas jmpa n tenung snyuman dya dpan mata aku... hoho tp pgalaman kali nie bt aku ingat sikit2 jalan kt K.T haha.. balik siap mber2 ejek lg... gagaga lawak tol r... nak bwat cm na aku nie jenis susah ingat jalan lau aku x lalui sndiri... tp bla dah sesat confirm smpai bila2 aku ingat jalan 2... hoho k la aku nak merebahkan bdan lak nie...huhu penat r. . .hoho tata:)

No comments:

Post a Comment

LaYannnn:)=>