Saturday, September 25, 2010

SyYyYYYyyyyHhhhHhh!!!! sEnYaP sAt nOwH. . . HeHeHe

fUhhHhhhhHh!! cM nA MuLa eA. . . 0wG KaTa Bg SaLam Luw. . . haha SaLaM. . . HaRi NiE MeRuPaKan HaRi2 Cm BiAsA Bg0n Td0q p0wN LeWat sMcAm Ja. . h0h0 tP aDa 1 rAsA d DaLaM AtY AkU Yg Bt AkU AsE x SeleSa NgAn BndA 2 . . .  AmPa Nk TaU?? AkU D0k InGaT SeSe0rG NtAh ApA P0wN AkU X TaU tP AkU MmG SdG InGaT dYa x LePaS 1 DeTiK p0wN. . . mSti AmPa TeRtAnyA2 SpA dYa Bt0i dAk?? Tp BgiKu BiArLaH RaHsiA yG PaStInYa PmPuAn LorH. . .  LaU d0k InGaT Kt LaKi 2 hYe MsTi Ah PeLik Ja. . .  (LuAr TaBiiI 2 K0wT) Tp BeRbAlIk Kt hAl Aku D0k InGaT Ja Kt c Dya. . . SMpAi Bg0N td0q p0wN Asa Cm Nk P caRi DyA jA. . . aKu P0wn x tAu aPa KeNa NgaN dirI AkU. . .  tP MbEr2 AkU CkaP LaU Cm NiE AkU sDg In LoVe NgAn DyA..  wHat???? i aM iN LovE AgAin??? oH noOOoooOO. . . ImP0sIbLe LoRh AkU da jNji X Kan TErLiBaT LaM l0vE2 Nie nGaN KwAn BaIk AkU JgAk. . . c0Z kAmI DaH JnJi X KaN in LoVe NgAn SpA2 SbLuM HbIz sTdY. . . HaHa tP cM nA NgAn RaSa LAm Aty Aku NiEyh?? BtuL KeW Aku SdG In LoVe NgAn DyA??? AdOoOooOIiii SeMaK2. . . x Kn La daH In l0ve SdGkan BwU Ja KnAL Aty BuDi. . .  iMp0sibLe3. . . x MgKiN LaH. . .  tP AkU dOk inGaT CgAt Kt dyA tP BiArKaN JeW la MyBe pErasAaN KwAN2 BiAsA Ja K0wt kN? tP AdA GaK aSe TaKuT laM DirI AkU NieYh. . . TaKuT ApA HaH?? HaNTu k0wT HaHaHa. . . PeRaSaAn TaKuT 2 AkU AsE AkU TaU tP BiaQ ja La aMpA pk sNdIrI noWh. . . AkU P0wN Nk jaDi NaBiL gAk LuW PkIaQ La sEndIrI k. . . DaH2 La 2 K. . . AkU AsA AkU PtuT WaT x TaU jA NgAn ApA Yg AkU AsE NieYh. . . k2 AkU cH0w LuW c0z Nk cIaP Nk g RuMaH TeRbUka FuHhHh MaKaNaN MnGgU Ku d c2. . . J0m2 KeDaRaH. . .  HaHaHa :)

No comments:

Post a Comment

LaYannnn:)=>